חמאה, בננה וקינמון

20/01/2011

כמה שמות שונים אפשר לתת לאוכל: פעם אכלתי במסעדה יפנית מוכרת באזור המרכז, לצורך ההגינות אשאיר אותה בעילום שם (ג’פניקה). הזמנתי, שימו לב: טונקאטצו” חזה עוף בציפוי פנקו, מוגש עם רוטב קארי קוקוס עדין על מצע אורז מאודה. נשמע לא רע, מה? בתכל’ס קיבלתי שניצל עם אורז.
אז היום נלמד להכין מנה שאפשר להכין ב-5 דקות מהשאריות של האוכל שלקחתם בתיק לעבודה\לימודים ומצדי תוכלו לקרוא לה: “אצבעות בננה פריכות מצופות קראנצ’ קינמון” או אפילו “קינוח מושחת במיוחד של מקלות בננה בקראמבל וניל”:

ג'לאטו וניל איטלקי בליווי נגיסי בננה משולהבת

כל מה שצריך בשביל להכין את המנה הזאת זה: בננות פרוסות, קורנפלקס (רצוי עם קינמון או שוקולד, המלצת הפודגבר: תשתמשו בסיני-מיני’ז), סוכר וניל לא חובה, חמאה, ביצה

תגידו לאנשים שהכנתם "קראמבל" זה הולך חזק עכשיו ואף אחד לא יודע באמת מה זה

וכך עושים את זה: את הביצה טורפים (לא טורפים כמו ב”פארק היורה” אחי, יותר כמו בתכנית של קרין גורן… נו, תשאל את חברה שלך), ואת הקורנפלקס מכניסים לשקית ומפוררים (הזדמנות נהדרת להוציא אגרסיות), אם רוצים אפשר להוסיף לתערובת הקורנפלקס גם איזה כפית של סוכר וניל. את הבננות פורסים ואז אפשר למוסס במחבת חמאה כמו שהייתם שמים על 3 פרוסות לחם נניח.

הערה רצינית שניה: ככה זה אמור להראות לפני שזה נכנס למחבת

בינתיים טובלים את פרוסות הבננה מכל הצדדים בביצה ואחרי זה בפירורי הקורנפלקס וכשהחמאה רותחת מטגנים במחבת, כל דקה בערך הופכים לצד אחר של הבננה כדי שהכל ישחים יפה-יפה.

ועכשיו שוב בדיחה מתחכמת: ככה זה אמור להראות כשזה במחבת. רואים, יש מחבת מסביב

והנה עוד תמונה של המנה המופלאה הזאת:

ואם במקרה תגישו את המנה לאבשלום קור תגידו שהכנתם מוז קלוי עם דגני-בוקר

בתאבון גבר

 

8 תגובות

  • וואו נראה בסט

  • למה יש לי עגבניה ליד השם? אחרי מלפלפון זה הירק השנוא עליי!

  • בקרוב נשפר את מערכת התגובות כך שבאופן תלפטי היא תזהה ותציג ליד שמו של המגיב את הירק האהוב עליו

  • רוני – נכון שהיית מעדיפה פלפל עם googly eyes?

  • ירדן – נכון :)
    זיו – קידמה וחדשנות הם מה שהופכים אתר טוב לאתר מצליח :)

  • גרסה מגניבה לבננה ספליט. אנסה בהזדמנות.
    הגרסה הזריזה (יותר נכון, עצלנית כי אין לי כוח לשטוף כלים ובא לי אוכל עכשיו, עכשיו!) שלי, שנשמעת הרבה יותר רע (היא גם בטח פחות טעימה) אבל מגיעה פחות או יותר לאותו אפקט של חמימות-מתיקות-בננות-קינמון (רק בלי הקראנצ’) היא לקחת בננה, לחתוך אותה לחתיכות יחסית גדולות ולשים בקערית, להוסיף מעט קינמון, כפית סוכר חום / דבש וכל דבר אחר שמתאים באותו הרגע (נגיד, חמאת בוטנים) ולשים במיקרו איזה 30 שניות או דקה. אז זה לא קראנצ’י כמו פה, אבל אפילו חסכתי לעצמי כולסטרול, לשטוף מחבת, וגם ככה אין לי קורנפלקס בבית. זה נשמע מזוויע אבל זה ממש טעים.

  • מנה מגניבה משהו אש, גבר!

  • YYY איך בא לי
    איזה מתכון גאוני ופשוט
    אבל מי יביא לי בננה מהסופר…
    אוקיי אז אני אלך להכין גלידה במקום
    טוב ביי

כתוב תגובה