פריטטה

28/12/2010

כשאומרים את המילה “פריטטה” מעט אנשים חושבים על חביתה עם קישואים ותפוחי אדמה. הרוב חושב לעצמו “פריט-מה?”. אבל האמת היא שפריטטה זה אחלה של ארוחה קז’ואלית לערב, לבוקר ואפילו לבראנץ’ (אם אתה יודע מה זה, גבר), זה מאוד טעים ומאוד פשוט להכין. אה כן, ורק שתדעו שגבר שמדפיס מתכון לפריטטה מהאינטרנט ומכין את זה – זה רק מראה שהוא בטוח במיניות שלו.

גבר, הקלקרים האלה שאתה רואה שם למעלה - זה מה נקרא גבינת פטה

כל מה שתצטרכו זה:

2 ביצים
תפוח אדמה בינוני שבושל קצת בסיר או במיקרו (5 דקות במיקרו אמורות להספיק)
קישוא
גבינת פטה \ פרמזן
חמאה
בצל

נפקד מהתמונה: קישוא

אז קודם כל, אני מקווה שהתרשמתם לטובה מהעובדה שנמנעתי מהכיתוב המתבקש והנדוש לתמונה הקודמת: “מנה עם ביצים”. ועכשיו, ככה עושים את זה: ממיסים חמאה במחבת, כשהחמאה חמה מוסיפים את הבצל עד שהוא מזהיב קצת. את תפוחי האדמה והקישואים מניחים אחד ליד השני. עכשיו אתם אמורים לראות משהו כזה:

דרך אגב, אפשר גם לסדר את הירקות בצורה של כוכב, לב, דובון, מה שבא לכם, אני הפעם החלטתי לוותר על זה. בכל אופן, כשהתפוחי אדמה והקישואים מתחילים לקבל צבע הופכים אותם:

עכשיו, מוסיפים את הביצים הטרופות, מנמיכים את האש ושמים מכסה על המחבת. אחרי בערך 5 דקות הופכים את כל הקונסטרוקציה, מחכים עוד 2 דקות ומגישים.

סיימת להכין פריטטה: עכשיו אתה יכול לקרוא לעצמך גבר אמיתי

בתאבון גבר

 

7 תגובות

  • בואנה, הבלוג שלכם ממש מצחיק אותי. הכתיבה הזו שנונה והרעיון מקורי. סחטיין, גבר.
    אשת-חיל.

  • מגניב, רק שכחת לכתוב איך לחתוך את החומרים: פרוסות, קוביות…

  • אחחחחח פריטטה….
    מחזיר אותי כמה שנים אחורה… התקופה – בערך פסח
    המקום – איפשהו ליד הכינרת
    האוכל – פריטטההההההה!!

  • אביה, גבר, את הבצל קצוץ, את הקישוא ותפוח האדמה לפרוסות (אפשר לעשות אותן קצת אלכסוניות כדי שיהיו ארוכות יותר)

  • ממש אהבתי, זיו!
    הבלוג בהחלט היה שווה ביקור.

  • […] משתדלים להביא לכם את המתכונים הכי גבריים שיש (חוץ מפעם אחת… או שתיים). אז מה זה הקטע עכשיו של מתכון לקוגל ממטבחה של […]

  • נו, ואני כבר חשבתי שתשימו קישור למנה הבלתי טעימה בעליל עם הטופו (סתם, לא ניסיתי ומראש לטופו אין אצלי סיכוי. יש לזה מרקם של חילזון). אה, ופריטטה נשמע ממש בסדר (ואולי אפילו עם אפיל גברי) אם קוראים לזה “חביתה עם תוספות” [סמיילי מחייך עם קריצה]

כתוב תגובה