הבגט של אורי

התגובה הראשונה שתשמע לאחר צירוף המילים “העיר העתיקה בבאר-שבע” יהיה תמיד “מה? אין עיר עתיקה בבאר שבע, יא מצחיק”. תתפלאו, דווקא יש. אמנם היא לא קדושה לכל הדתות ולא רבים עליה כבר 2 מיליון שנה, אבל אל תזקפו את זה לרעתה, יש בה הרבה דברים שהייתי בכיף מסתכסך עליהם עם איזה דת מזדמנת. והנה אחד מהם.

בכל צהריים, עשרות אנשים מכל דת, גזע ומין (אבל כולם הם איכשהו בני דודים של גיסתו של אורי) נאספים לכיכר המרכזית בעיר העתיקה ומשיגים לעצמם בגט. מה שהיה יכול לגרום לבלאגן ולחץ ודחיפות (בכל זאת באר שבע), אבל ההיפך הוא הנכון. אורי, שהוא סוג של נזיר זן שהגיע בטעות לארץ, מתנהל בקצב משלו. לוקח הזמנות, מכין בגטים ומנהל חמישה סמול טוקים שונים – והכל בו זמנית ועם חיוך.

ואם לא רק כדי לחזות בפלא הזה תבואו, אז תבואו גם בשביל הבגט. בתפריט (14-16 שקל): בגט שקשוקה, סנדוויץ’ טוניסאי עם לימון קטלני, וסנדוויץ’ חביתת ירק. החביתה, כמו במקדנולד’ס, נשברת רק לאחר שמזמינים, ומטוגנת על הכיריים שנמצאות ממש על הדוכן, אישי לכל לקוח. באמת שזה מקסים.

השקשוקה של אורי לא יוצאת מגדר הרגיל, אבל המנה כולה נפלאה – עם בגט שמתפצפץ בפה, רטבים טריים (רוטב דלעת, סחוג ולימון), הטחינה מעל והחמוצים ליד – זאת מנה משביעה ומאוד משמחת. ועל הדרך תכירו גם כמה בני דודים של גיסתו של אורי, חבר’ה זהב אחד אחד.

הבגט של אורי, החלוץ 86, נו ממש באמצע של העיר העתיקה, באר שבע

 

6 תגובות

  • הייתי בטוח שזה מתכון של אחותך, עד שראיתי שזה נוסד ב 86 ולא ב 83.

  • כל כך טעים, כל כך טרי ונקי שכל ביס זה חוויה.
    הבגאט מס’ 1 בארץ של “הבגאט של אורי”
    מומלץ בחום!
    טלפון להזמנות: 086280015

    תודה! שקיים אוכל כל כך טעים וזמין בבאר שבע שלנו :)
    כן ירבו כמוך.

  • הבאגט מס’ 1 בארץ אין מה לדבר יותר מידי נקי טרי והכי חשוב אין יותר טעים ממנו מזל שיש לנו אותך אורי:))

  • אין ולא יהיה יותר טעים מהאוכל שלהםם <3

  • טעים כלכך כל ביס מעדן משמיים אין ולא יהיה לעולם כמו הבגט של אורי

  • באגט מס׳ 1 אחת בארץ אין מילים!!!

כתוב תגובה