כריך בשר חם

28/06/2011

אולי לא שמתם לב (אני לא), אבל בזמן האחרון אלון מנסה להתחיל פה משהו חדש ומרענן: פרוייקט כריך. כן, כן, ממש ככה. זה כבר לא סתם מתכון לסנדוויץ’. זה פרוייקט. עכשיו, בתור אחד שתמיד אוהב שעושים הרבה רעש מדברים טיפשיים לא יכול לוותר על הזדמנות כזאת והנה גם אני קופץ על העגלה. אה, הכוונה קופץ על יחידת התחבורה הממוכנת.

 

כריך בשר חלומי

כריך בשר רגע לפני קפיצה מהחלון

והיום בפרוייקט: כריך בשר חם (או קר, תלוי אם תאכלו אותו כשהוא עוד חם). הרעיון המרכזי מאחורי הכריך הזה הוא להכין פסטרמה ביתית. אל תדאגו, אני לא מצפה שתקחו את כל חלקי הבשר המזוויעים ששמים בדרך כלל בפסטרמה ותרתכו אותם לכדי גוש גועל שמנוני כמו בשופר-סל. הנה הטיפ של אודטה: קונים עוף בגריל, שוקיים הודו בגריל או כל דבר אחר בגריל שתמצאו בסופר, מביאים הביתה וממוללים (כן, ממוללים) לחתיכות קטנות ונטולות עור או עצמות. עכשיו יש לכם בשר שאפשר לשים בכריך, בתבשילים, בקורנפלקס של הבוקר.

 

כריך פסטרמה כמו של כץ

ההשראה: מקדש הפסטרמה של כץ'ס בניו-יורק

עכשיו זה ממש פשוט: לוקחים לחמניה, ממלאים אותה בבשר שהכנו מבעוד מועד, מורחים מיונז וחרדל, שמים מלפפון חמוץ, בצל, גבינה צהובה ושמים בטוסטר משולשים. אם אין טוסטר משולשים – לכו לקנות אחד, זה ממש חשוב. האמת שזה בטח יעבוד גם בטוסטר אובן, מחבת או מיקרוגל אבל בחייאת תעשו טובה ותשיגו טוסטר משולשים. זה בייסיק.

 

מיונז בשר בצל

הטרנד הבא בבלוגי הבישול: תמונות לא בפוקוס. תזכרו מי היה ראשון

הכריך עובר בהצלחה את מבחן התיק, רק אל תשאירו אותו יותר מדי זמן בשמש כי עדיין יש שם מיונז ובשר ואתם לא רוצים לחטוף סלמונלה\אקזמה\סרטן. סתם, סרטן לא קשור לזה – שימו קרם הגנה.

*ועוד משהו קטן: עכשיו יש לנו כפתור קטן שכתוב עליו פלוס אחד. אנחנו לא באמת יודעים מה זה עושה, אז למי שבא להשתתף בניסוי – תלחצו ונראה מה קורה.

 

8 תגובות

  • אני לא כל כך בטוח לגבי הטרנד של תמונות לא בפוקוס….. אבל הכריך פסטרמה הרס אותי

  • עשית לי חשק לסנדוויץ’

    אגב, עשיתי “פלוס 1” ואני לא בטוח מה קרה, אני חושש ששיגרתי קסאם על שדרות

  • האמת, קצת התבאסתי מזה שהמתכון לא כשר…
    אנסה אותו בלי הגבינה, אני בטוח שהוא יצא לא פחות טעים!!!

  • בכל פעם שלחצתי “פלוס 1” זה הכניס לי עוד גבינה לכריך. יש משהו בעייתי בכפתור הזה.

  • גם אקזמה לא קשור לזה: זה פטריות ברגליים.

  • במיקרו? במיקרו?? אפילו אצל פוד-גבר’ס כמוכם צריך לעבור הגבול איפשהו, לחמם כריך במיקרו נראה לי חוצה אותו. למרות שיכול לצאת אחלה סמרטוט לנקות איתו אבק או משהו.

    אבל הכריכים נראים מעולה. גם זה שבחר להתאבד.

    עשיתי +1 וכל מה שקרה זה שגוגל נהיו עוד יותר עשירים…

  • אתה לא,
    אתה לא,
    אתה לא,

    מצחיק.

  • מדהים. לקח לי 4 פעמי להתעמק בתמונה הראשונה (שלכם) ובשנייה (כץ דלי) כדי לזהות שזו לא אותה תמונה. בהתחלה חשבתי שאולי הזווית או התאורה. אבל אם תראו יש הבדל ממש של שמים וארץ בין הראשונה לבין השנייה שממש מעוררת חשק לקחת ביס במסך

כתוב תגובה